Szeretettel köszöntelek a PC mazsolák klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
PC mazsolák klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a PC mazsolák klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
PC mazsolák klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a PC mazsolák klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
PC mazsolák klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a PC mazsolák klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
PC mazsolák klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A cégek ügyfelekkel történő kommunikációjában a korábbi személyes, illetve telefonos kapcsolatot az internetes felületek, az email és az internet váltotta fel, új tendencia pedig a közösségi hálózatok térhódítása.
A közösségi hálózatok az üzleti kommunikációban is átvették az uralmat. A
Canon megbízásából készített tanulmány szerint az elmúlt öt évben a
digitális kommunikáció a vállalati ügyfélkapcsolatban is jelentős teret
nyert a hagyományos kapcsolattartási formákkal szemben. Az ICM által
készített, "A technológia szerepe a fejlődő üzleti kapcsolatokban"
(Technology's Role in Evolving Business Relationships) című, nyolc
európai országban végzett munkahelyi tanulmány elemezte a vállalatok
ügyfél kommunikációs módszereit, a trendek és szokások utóbbi öt évben
tapasztalt változásait, valamint az üzleti kapcsolatokra gyakorolt
potenciális hatásukat.
A tanulmány eredményei azt mutatják, hogy az utóbbi öt évben jelentős
mértékben nőtt a digitális kommunikáció szerepe a páneurópai
szervezetekben. A felmérésben részt vevők 78 százaléka állította, hogy
gyakrabban használja az olyan internetes felületeket, mint az azonnali
üzenetküldés, az e-mail, a közösségi hálózatok, a videokonferencia, vagy
az online együttműködést támogató eszközök. Emellett a hagyományos
kommunikációs formák használatában - nem meglepő módon - visszaesés
tapasztalható. A válaszadók 22 százaléka kevesebb hívást bonyolít
hagyományos telefonon, 15 százalékuk kevesebb személyes értekezleten és
32 százalékuk kevesebb munkaebéden vesz részt (vagy egyáltalán nem vesz
részt ilyenen), továbbá 34 százalékuk kevesebb időt tölt irodán kívüli
konferenciákon (vagy egyáltalán nem vesz részt ilyenen), mint öt évvel
ezelőtt.
Az ügyfelekkel történő személyes interakciók száma tehát csökken, a
kommunikáció viszont - főként az e-mailek számának növekedése
következtében - mégis erősödik. Ám a vállalatok egyértelműen kezdik
elérni a telítettségi pontot: 35 százalékuk állította, hogy az utóbbi
évben nem nőtt, sőt, sok esetben csökkent az e-mailek száma.
Ez a tendencia nyitott utat az új digitális kommunikációs felületek
elterjedésének a vállalati szegmensben. A kutatás eredményei azonban
jelentős eltéréseket mutatnak abban, hogy a vállalatok hogyan
alkalmazzák ezeket az új eszközöket a mindennapi kommunikáció során,
amely az átfogó gondolkodásmód hiányára utal.
Az 5 évvel ezelőtti állapothoz képest pontosan a válaszadók fele (50%)
alkalmazza jelenleg gyakrabban a közösségi hálózatokat munkahelyi
kommunikációs csatornaként, valamint 25 százalékuk használ gyakrabban
azonnali üzenetküldő (IM) szolgáltatást. A munkahelyi együttműködést
segítő eszközök - például a Microsoft SharePoint és a Huddle -
alkalmazásának gyakorisága 24 százalékkal növekedett az utóbbi öt évben,
és jelenleg a vállalatok 57 százaléka használta már ezeket a
hatékonyabb kommunikáció érdekében. A válaszadóknak ugyanakkor kisebb
része (21%) él gyakrabban a videokonferencia lehetőségével, és 47
százalékuk soha nem használta ezt a megoldást. Még kisebb (13%) volt az
emelkedés a webes előadások esetében. Meglepő módon a válaszadók 58
százaléka eddig soha nem vette igénybe ezt az internetes lehetőséget az
ügyfelek elérésére.
Összességében a válaszadók 52 százaléka esetében vált gyakoribbá a
mobiltelefonok használata az utóbbi öt évben. Norvégiában és
Finnországban ment végbe a leggyorsabb változás, ahol 65%, illetve 64%
azok aránya, akik most gyakrabban használják a mobiltelefont. Az összes
döntéshozó 39 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a növekvő adatmennyiség
kezelése lassítja üzleti folyamataikat, megemlítve, a nehézkes és nem
hatékony belső folyamatok jelentik az üzleti siker fő gátját 2011-ben,
különösen a nagyobb cégek esetében (46%).
A digitális kommunikációs eszközök meghonosításának tekintetében az
európai ranglista csúcsán Finnország áll, ahol a válaszadók 68 százaléka
használja a munkája során az azonnali üzenetküldő szolgáltatásokat, 64
százalékuk a közösségi hálózatokat, valamint 63 százalékuk az online
együttműködést segítő eszközöket. A digitális kommunikáció
alkalmazásában a legfejlettebb országok közé tartozik még Svájc, és az
Egyesült Királyság. Svájcban és Finnországban a megkérdezettek 83
százaléka, az Egyesült Királyságban pedig 82 százalékuk használja
gyakrabban az internetes eszközöket, mint öt évvel ezelőtt.
A németek a felmérés szerint inkább élőszóban kommunikálnak: a VoIP és a
webes előadások náluk a legnépszerűbbek, ezen eszközöket a válaszadók
59 százaléka, illetve 54 százaléka alkalmazza. Ezzel szemben a
felhasználók 40 százaléka állította, hogy e-mail forgalmuk nem nőtt az
utóbbi 5 évben (3% pedig soha nem küldött e-mailt), őket követi
Franciaország 39 százalékkal és Hollandia 38 százakékkal.2
Tanulni kell a használatot
A széles körű munkahelyi tanulmány rávilágít, hogy a kommunikációs
technológiák széttagoltsága - így a hagyományos és digitális eszközök
keveredése - következtében a szervezeteknek új módszerekkel kell
kezelniük kommunikációs stratégiájukat, vagy kockáztatják üzleti
kapcsolataikat. A vállalatok egyik legfontosabb feladata, hogy a
munkatársakkal, ügyfelekkel és partnerekkel folytatott kapcsolattartás
során megtanulják, hogyan tarthatják egészséges egyensúlyban a
hagyományos és digitális kommunikáció eszközeit.
forrás: sg.hu
|
|
cash finance írta 54 perce a(z) Internet Marketing Company in New York fórumtémában:
MAKATI SEN Massage 24/7 OUTCALL HOME &...
aliumair umairali írta 1 órája a(z) Powering Precision: The Rise of Electric Tools in Modern Workspaces fórumtémában:
PESTOTO adalah link slot online gacor & toto togel ...
aliumair umairali írta 1 órája a(z) Powering Precision: The Rise of Electric Tools in Modern Workspaces fórumtémában:
This is a great article thanks for sharing this informative ...
jazib sidd írta 2 órája a(z) Canon MG3620 Setup Windows fórumtémában:
nice post, keep up with this interesting work. It really is...
Miller Ellen új fórumtémát indított: Aer Lingus baggage policy
Miller Ellen új fórumtémát indított: Aer Lingus baggage policy
jazib sidd írta 3 órája a(z) ChatGPT Inloggen – Technischer ChatGPT-Erinnerungskurs fórumtémában:
This is such a great resource that you are providing and you ...
jazib sidd írta 3 órája a(z) ChatGPT Inloggen – Technischer ChatGPT-Erinnerungskurs fórumtémában:
Very informative post! There is a lot of information here that can ...
jazib sidd írta 3 órája a(z) ChatGPT Inloggen – Technischer ChatGPT-Erinnerungskurs fórumtémában:
This is such a great resource that you are providing and you ...
jazib sidd írta 3 órája a(z) ChatGPT Inloggen – Technischer ChatGPT-Erinnerungskurs fórumtémában:
Very informative post! There is a lot of information here that can ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Szemétre a billentyűzettel!
Az Open Office-t használó magyar szervezetek és vállalatok